Trööött

Hoppsan, bloggen hinns inte riktigt med nu med min nya vardag som består av jobb, hästar, äta, duscha, sova. Och på helgerna är det ju också fullt upp med massa annat! 

Rider ju Baron på jobb, som redan har gett mig väldgit mycket. Rider Biggan så mycket bättre efter att ha börjat rida honom. Han är väldigt mycket häst att rida och man är helt slut efter man ridit honom. Sen när man sätter sig på Biggan känns allt så mycket lättare. 

Har även gått ner sen jag började jobba, 2,5 kg! Och det både syns och märks! Sjukt kul, när man inte förväntar sig det, jag behöver ju inte träna utöver jobbet och hästarna :)

Finns mycket att skriva men vill ni hänga med mig lite bättre så kan ni alltid följa mig på instagram, maoulina :)

Fina Baron!





Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

Söt :)

2013-04-19 @ 14:30:17
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0