Trivselfläckar?

Kom och tänka på de här med trivselfläckar på hästar efter jag läst ett inlägg på Tyras hästblogg darios.se där hon skrivit om just trivselfläckar. 

Är det sant att en häst mår bra om den har så kallade trivselfläckar? Och mår hästen dåligt om den inte har några?

Jag är lite kluven, vet inte riktigt vad jag ska tro. För vissa hästar har mer, vissa mindre och vissa inga alls. 

Vad tror ni?

Om det är sant att hästar mår bra om de har fläckar så måste Biggan må super då hon har fläckar över precis hela kroppen x)

Kommentarer
Postat av: Lisa L

Jag antar de mår bra av at ha trivselfläckar men jag tror inte de mår dåligt av att inte ha några :)

2013-01-26 @ 18:18:08
URL: http://nattstad.se/lindenlisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0