Vinterridstövlar

Vintern närmar ju sig med stormsteg och det man alltid är försent ute med är ju varma kläder. När man som mest behöver det finns det ju knappt någon stans!
Något jag kommer behöva är vinterridstövlar, eftersom att mina vanliga stövlar nog inte får plats med massa tjocka strumpor i. Och hur skönt är det inte med fodrare skor/stövlar?
Här är två stövlar jag är intresserad av, de vänstra kommer från Hööks och kostar 699kr och de högra är från Mountain Horse och kostar över det dubbla, alltså 1799kr. De högra stövlarna vill jag ha mest men priset är det som hindrar mig, ganska saftigt tycker jag när man kan få andra (förhoppningsvis varma) stövlar för mer än hälften av det priset, dock så tror jag nog inte de är lika hållbara och dragkedjan kommer säkert behöva bytas vilket INTE är billigt.. Så vad blir billigast i längden undrar man ju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0