Den perfekta skinnjackan för mig

Säg hej till min nya skitsnygga skinnjacka som jag inhandlat idag. Äkta svinskinn är det och jag älskar den!
Den har de perfekta detaljerna som dragkedjorna, några runda nitar och skärpet utan att bli för mycket. 
Den är sjukt mjuk och skön och liite tjockare än vanliga skinnjackor, den har två innerfickor, en med dragkedja och en utan vilket jag uppskattar sjukt mycket, de har ju även två fickor utanpå också.
En stor tumme upp för denna som kommer användas flitigt! Aj äm in löööve



Kommentarer
Postat av: Anonym

var är jackan ifrån? eller vilket märke ?

2012-09-26 @ 16:17:06
Postat av: hej

vart köpte du jackan ifrån

Svar: Är köpt på Gekås faktiskt!
Malin Andreasson

2012-10-05 @ 12:33:09
Postat av: hej

jahaa vilken butik:)

2012-10-10 @ 11:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0