Fett fräscht!

För en stund sen provade jag en chokladansiktsmask som min syster sagt ska vara bra. Och herregud vad gott den luktade, kändes typ som man smetade in choklad i huvet så mycket som den luktade! Ville nästan smaka på den haha, men då hade man nog blivit besviken. 
Nu känner man sig ju så fräsch och ren i hyn, dock är min hy i ansiktet lite torrt just nu så fick smörja in med lite ansiktskräm också. Sjukt störig hy jag har, kan aldrig vara normal, man är typ torr och fet på samma gång. Undra när man ska växa ifrån dedär störiga jävla finnarna som kommer och går lite hur dem vill...

Kände mig ju ganska het faktiskt, huet insmetat i bajs haha, nej men ser ju nästan ut så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0