Thermoridbyxor

Var på City Gross en sväng och tittade lite på deras häst- och ridavdelning. Hittade inte det jag sökte efter men hittade istället ett par thermoridbyxor, och det har jag faktiskt inte några. 
De är från Mountain Horse och kostade 599 kr och är i storlek 170, alltså juniorstorlek, i vuxenstorlekar kostar de istället 799 kr. Dock så passade 170 mig som en smäck, perfekt i längden (är ju något långa när man står upp men blir ju kortare när man sitter i sadlen = perfekt) och är perfekta i midjan!
Det jag verkligen gillar med dessa är att de inte är alls klumpiga, lagom tjocka, sköna, inga hängslen, är helskodda OCH har ''snören'' längst ner som går under foten, för att dem inte ska kasa upp på benet när man rider, de är även reglerbara!

Så ja, de perfekta thermoridbyxorna tycker jag, helt klart prisvärda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0