Dr. Zombie-Malin

Var ett tag sen jag skrev, har egentligen mycket att skriva om men har inte riktigt lust.
Kan ju berätta att jag var hos Marcus uppe i Sundsvall över helgen med hans föräldrar, jättemysigt var det och vi hade kanonväder! Var roligt och mysigt att träffa Marcus igen, var ju uppe där senast för två månader sen. Inte så länge sen men ändå jobbigt när man har ett förhållande och inte kan träffas när man vill.. Men vad ska man göra?

Ska på halloween fest till helgen också och då får man klä ut sig till vad man vill. Jag har funderat lite men jag kommer nog klä ut mig till en typ zombie-läkare (såklart, jag som ÄLSKAR zombies måste ju få prova att vara en)
Jag ska ha på mig en lång vit rock (som mamma tar med hem från jobb, man ser ut som en riktig läkare i den) så ska jag bloda ner den, göra lite handavtryck osv.
Sen ska Sarah i stallet som jobbar på akuten ta hem ett sånt munskydd till mig, ska även köpa låtsas sår, ska ha ett i ansiktet och ett på halsen så det ser ut som man har skurit min hals, ska ha vita linser och sminka mig coolt ;)
Och vara ganska nerblodad. Får väl även köpa stetoskop eller något liknande och ha sönder rivna strumpbyxor eller liknande! Bilder kommer så håll utkik haha!

Vad har ni klätt ut er till i år? Eller vad ska ni klä ut er till? Roligt att veta och kanske få lite tips :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0