Ridfit

Jag tycker det är kul att matcha kläderna även om man bara ska till stallet, eller ibland orkar man inte bry sig så mycket men jag vill ändå alltid se okej ut även om jag bara ska rida ut.

Idag matchar jag i marinblått, rött och vitt. Tröjan och ridbyxorna är ju nästan gjorda för varandra, passar ju så sjukt bra ihop. Dock är det så jäkla synd att dessa ridbyxor har blivit jättekonstiga i skrevet och i rumpan, precis som det blivit uttöjt på något vis... Ridit i dem för mycket kanske? Det är ett av mina favorit par så har väl använts flitigt, kanske får köpa ett nytt par?
(Ignorera mitt craaazy hår, sov med två flätor här om dagen när håret var blött och voila! Mega fluff)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0