Man måste få skryta lite ibland

Tog en liten bild på Biggan igår precis när jag tagit in henne och jag tycker hon har blivit så jäkla fin i kroppen nu!
Fin i hullet och rund och fin över rumpan, magen har blivit myyycket mindre och smalare (nu kan man få om benen på ett hela annat sätt, skänklarna hänger längst sidorna istället för att stå rätt ut haha), halsen har faktiskt blivit liiite ''biffigare'' och ryggen är inte alls lika ''insjunken'' vid manken, kan dock önska lite mer muskler där ändå, men det är ju inget man bygger över en natt... Sen kommer ju magen fortfarande att bli mindre om jag fortsätter rida henne som jag gör nu, så hon kommer nog bara bli finare och finare ;) 

Man måste ju få skryta lite om sina älsklingar ibland eller hur? :D

Tänkte sticka till stallet nu, hade planer på att trimma lite på banan men har lite ont i ryggen och är trött i kroppen så jag rider ut istället, en lång skrittrunga eller något. För känner man inte för att dressyra ska man inte göra det heller tycker jag, blir aldrig bra då om kroppen inte orkar!

Snyggingen Biggan som alltid ska se lika sur ut på bild xD Haha

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tycker hon ser fin ut i kroppen på bilden :)

2012-11-25 @ 17:27:24
URL: http://fawila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0