Lycklig Malin!!!

Har precis köpt ett par Tretorn Falsterbo ridstövlar för endast 999kr och de kostar egentligen 4999kr! Hur SJUKT är inte det?! Jag vet att jag dissade Tretorn stövlarna totalt innan men många säger faktiskt att dessa är bättre!
De säljer dem på Skara Hästsport så jag ringde dit som en galning fast det tutade upptaget hela tiden. Ringde säkert över 20 gånger innan jag kom fram, men ren lycka när man väl kom fram :D Sjukt trevlig var hon som svarade också, kan ju tänka mig hur många det är som ringer! Så cred till henne att hon pallade trycket haha. 
Hoppas storlek 39 i standardhöjd passar bra, har ju haft det i mina andra Tretorn stövlar så det blir säkert bra.

Kan ju faktiskt inte påstå att dem är supersnygga, varken fula eller snygga faktiskt haha. MEN för 999 kr så MÅSTE man ju bara köpa dem! Perfekt att ha till vardags. Jag kommer ju fortfarande titta efter ett par andra stövlar i Falsterbo ;)

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jättebra köp! :) Har ett par, de är verkligen helt grymt sköna - ÄLSKAR dem! Rear de ut dem på Skara?

2012-06-27 @ 21:58:30
URL: http://powerpony.blogg.se
Postat av: Isabella

Hej!
Angående kommentaren du lämnade i mitt inlägg - Mina Tretorn Falsterbo är köpa för 4000kr på Horse show detta året. Jag har även köpt ett par till från Skara för två veckor sedan, för 999kr. Men dessa är öronmärkta. Det är inte mina gamla, som jag köpte från Varbergs Ridsport.
Öronmärkta menas med att stövlarna har skönhetsfel eller liknande, och är inte godkända från leverantören. Det är därför inte lagligt att sälja vidare dessa öronmärkta stövlar för över 1000-lappen (vilket många, många just nu gör).

Därför har jag påpekat det på min annons på hastnet, att mina inte är öronmärkta.

Så ja, jag vet att Skara säljer dom för 999kr. Och 2000spänn är inte mycket för ett par omärkta Tretorn Falsterbo-stövlar.

Hälsningar Isabella

2012-06-27 @ 22:19:08
URL: http://www.isabellaochsara.blogg.se
Postat av: Jossan

Vilket kap! Har hört att dom ska va supersköna! :)

2012-06-28 @ 22:54:51
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se
Postat av: Emma - Tanneryttarna

Tänkte precis skriva som ovan :P "Vilket kap!"
Det var det ju verkligen och snygga :D

2012-06-30 @ 23:02:33
URL: http://tanneryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0