Ojsan!

Hoppsan, har nästan glömt av att jag har en blogg haha. Nej men det har bara inte blivit av att fota mina stövlar och massa andra grejor då jag har haft massa annat för mig. 

Kan först säga att stövlarna jag beställde var för små. Japp, beställde 39 men de var aldeles för tighta så tårna somnade när jag red. Dock fick jag snabbt sålt dem och beställde ett nytt par, fast i storlek 40 och med extra höga skaft (för standardhöjden var slut). Så klart var dem liiite för långa men snabbt fixat med hjälp av hälkil och passar nu bra och är otroligt sköna att rida i. 

Jag ''passar'' även en D-ponny i stallet nu tills imorgon. Jag mockar, sätter mat och rider om jag vill. Så honom har jag ridit igår och förrigår, idag orkade jag helt enkelt inte rida två hästar för det var så jävla varmt. 
Verkligen skillnad på att rida ponny (hopp ponny dessutom) när man är van att rida storhäst, men kul är det! 

Var även inne på hööks igår och då hittade jag ett par skitsnygga gula ridbyxor, helskodda dessutom som det var 30% rea på. Hittade också ett ljusgult schabrak med guldkant som det också var 30% på. Nu fattas ju bara ett par gula lindor så jag kan matcha alltihopa :D

Söta Fleetwood redo för uteritt!

Älskar mina nya ridbyxor och mina nya stövlar! Snyyyyggt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0