Brunt + mässing = sant

Sorry om jag inte varit så aktiv men jag har jobbat och inte riktigt tänkt på att blogga, har jobbat kväll från 15 - 23:45, vissa dagar övertid till 1:00 så jag har typ vänt på dygnet helt så det är därför jag är klarvaken nu vid 1:30.

Biggan har vintervila nu och har vilat i drygt snart två veckor men imorgon tänkte jag brodda henne och ut på en liten tur, för snön och kylan har ju varit här också i snart två veckor!

Här är lite vill ha från Hööks, saker jag faktiskt önskar mig!
Börjat älska brunt och mässing, för brun utrustning är ju så snyggt. Börjat tröttna lite på svart faktiskt. Biggan passar själv skitbra i brunt, alltså schabrak, lindor, mässingdetaljer osv.
Men brun sadel och träns tror jag hade blivit lite too much för henne faktiskt. Så då kan man satsa lite mer på detaljer i stället, som bruna stövlar, mässing/guld stigbyglar, pannband, spännen på tränset, bettet, sporrar osv osv!

Dessa ridskorna och chapsen är något jag bara måste ha, även sporrarna och sporremmarna! MUMS <3


Kommentarer
Postat av: Matilde Brandt - Livet med drømmefrieseren

Uten tvil LEKKERT! Synes generelt at messing er classy og tidløst, om jeg noensinne får mitt eget stall skal det uten tvil være mye messing i innredningen!

2012-12-22 @ 23:16:18
URL: http://www.matildebrandt.no/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0