Äntligen. Eller?

Känns som jag är den siste på jorden som gått med på instagram. Det har ju funnits ganska länge men jag har aldrig känt behovet att gå med. Dock bestämde jag mig igår för att gå med, följa folk och se massa bilder. Kan ju vara ganska trevligt ändå.

Vill ni följa mig heter jag maoulina


Annars har jag haft en jättemysig jul. Firade hemma med familjen och åkte senare på kvällen till Marcus och hans familj. Var där igår också och myste och idag ska vi äta julmat igen här hemma.
Känns som magen inte alls är i toppform efter all julmat, godis, gröt osv osv.. Jag äter alltid skitmycket under julen så kanske inte så konstigt haha x') 

Snön är ju som sagt borta här och det är nu runt 6 plusgrader, riktigt skönt då det går att rida i padocken igen, som jag gjorde idag för typ första gången på över en månad. Biggan var så jäkla fin för att inte ha gått ordentligt på ett tag, så jävla kul att rida när hon är så duktig! 

Red i mina snygga ridskor och chaps idag för andra gången och jag kan inte annat än att älska dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0