cupcakes

idag har jag inte gjort så mycket, eller jo några grejer. jag och pappa åkte till höganäs för att handla lite saker till min bakning, sen åkte jag hem och bakade nougatcupcakes :D igår gjorde jag panacotta, heheh nu ska vi bli feta! nej men blev så sugen på att baka igår bara så!
sen åkte jag till stallet och fixade biggans box + mat, för att biggans ägare susanne är i stockholm och skrapar triss, riktigt kul för henne :D hoppas hon vinner det högsta!!!
nu har biggan stått i drygt 2 veckor :/ hon har varit halt och nu har hon en sko lös också och det tar väl lite tid att få hovslagaren att komma ut.. riktigt segt, jag vill ju rida!

mina fina nougatcupkakes. faktiskt första gången jag gör cupcakes, får väl se sen hur de smakar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0