smartas

ibland är det inte alltid så skönt att varken rida eller att raka benen.. skavet från tyglarna (på fingret) fick jag i förrigår och det händer ganska ofta om man rider utan vantar eller om man har dåliga tyglar och inte får något bra grepp!
och idag skulle jag vara duktig och raka benen, men det gick ju inte så jävla bra.. brukar typ ALDRIG skära mig men ibland händer det och det är oftast på det stället jag nu skar mig på. aj som fan!
underskatta inte småsår för de gör FÖRJÄVLA ont ibland haha..

bjuder på lite mindre mysiga bilder! men så ser verkligheten ut ibland, inte så jäkla mysig.





Kommentarer
Postat av: Lajlåz

sv: tack :D den kostade ca 250 något :)

2011-05-22 @ 13:39:05
URL: http://lajzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0