det var ett tag sen

gud vad jag saknar min naturliga hårfärg som jag har på denna bilden! så skönt att kunna slippa tänka på utväxt, att man måste färga det igen, färgen bleknar/försvinner och allt dedär.. tycker jag passar bäst i lite längre hår ockå, typ som denna bilden, mellanlångt! längtar tills mitt hår är i den längden igen men det kommer nog ta lite tid. aja det är skönt att man inte ser lika dan ut i håret hela tiden i alla fall haha, gillar förändringar!

denna bilden togs i turkiet 2009. herregud, det är snart två år sen.. vart tar tiden vägen?


något som jag också märkt är att min tand till vänster om framtanden börjar bli riktigt sne :o det är faktiskt något som syns ganska tydligt. grejen är att jag har ju haft tandställning och när man sen tar av den får man en tråd bakom tänderna både uppe och nere. MEN tråden sitter bara fast på 4 av mina framtänder där uppe och 6 av framtänderna där nere.. så de tänderna som är brevid framtänderna börjar vrida sig för att tråden inte sitter fast på alla 6 där uppe. hoppas ni fattar men grejen är att den är så SNE så det syns.. mår dåligt :(

(denna bilden är tagen för några dagar sen, jämför då tänderna med bilden ovan. då är dom RAKA)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0