shopping

idag har jag varit och ridit biggan som var på toppenhumör! red ut barbacka och både skritta, trava och galoppera. wow liksom haha nej men det var kul. min balans är ju inte den bästa men det gick bra :D 
efter det hoppade jag in i duschen och stack till väla själv. tycker det är skönast faktiskt. kan man gå och titta på vad man vill, hur länge man vill osv! blev riktigt nöjd över mina köp, allt var typ fynd. de har ju rea överallt nu ju..
priserna kanske inte stämmer, orkar inte gå och hämta kvittot men det är på ett ungefär!

khakigrön tröja från bikbok 75kr (rea 50%). beige linne bikbok 129kr


grått linne bikbok 75kr (rea 50%). vitt linne m. tryck gina tricot 149kr


vit bandeau bh gina tricot 79kr. har även i svart och jag ÄLSKAR dem, supersköna


Kommentarer
Postat av: L

sv: JAA jag vet det sög också! men det var inte lika störigt för han hade bönat & bett & skrek ut så av panik & rädsla .. men han jävla andra va inte ens rädd, skrattade 6 sånt när han slet ut hans tänder ?? hahaha eeehhh . men ja rädd blev han ju som fan innan hon klippte av den :D där fick han. rövbarn. ja absolut , bara det att det är så svårt att hitta några bra filmer :( det var ett underverk att jag hittade den, på nån tjejs blogg ! men jag lägger upp alla bra på min blogg iallafall :)

2011-07-20 @ 10:16:55
URL: http://lajzz.blogg.se/
Postat av: Ida

Jättefint sis! Men du, putsa spegeln!! ;) hehe

2011-07-21 @ 10:35:58
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0