orange

har ju visat den oranga fodralklänningen jag köpte för ett tag sen men som jag inte trode jag kunde ta på själv. provade att ta på mig den idag och det var ju inga problem alls, har mina hemligheter ;) haha. 

dock vill jag göra den kortare, lämna in den till en skräddare eller något eller så får man bara vika upp den och nåla fast den när man ska använda den. för den ser helt sinnessjuk ut när den är så lång som den ska vara.. riktigt mycket ue på det! som ni ser själva på bilden så är den SÅ mycket snyggare kort! 

lång vs. kort


Kommentarer
Postat av: Ida

Så snygg den är på dig! Jag hoppas att mina klänningar som kommer med Nelly imorron passar :)

2011-07-14 @ 21:31:38
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0