can't sleep

ja så jag ligger i sängen och lyssnar på musik istället! 

för övrigt så ska inte biggan ridas på 3-4 dagar pga hon troligen träckt sig i hagen. när jag skrittade iväg från stallet så haltade hon på ett av frambenen och det kändes och hördes DIREKT! så jag vände och kallade på maria (hon som bor på gården som är hästmassör) och bad henne att titta på henne så jag sprang med biggan på gården men hon kunde bara se lite lite på vänster bak men inget farligt, men inget som jag kände. så jag hoppade upp och då började hon halta fram. och maria sa att hon troligen sträckt sig i hela sidan, ryggen men kan börja ridas om 3-4 dagar! 
lilla plutten, blir så orolig! tur man har kunniga människor runt om sig! 
och föresten ska jag låna marias dressyrsadel :D eller ska prova om den passar biggan. den är en riktig jävla sadel kan jag säga, sjukt djupt säte och stooora ''klossar'' vid låren. biggans dressyr sadel är lite för liten för mig och ingen riktig dressyrsadel då den inte har djupt säte eller bra stöd för benen så det kommer bli skitkul om hennes sadel passar biggan för den ser otroligt skön ut. dock var den typ hel grön (av mögel) när jag tog fram den för maria rider inte längre och använder ju inte den så jag fick putsa upp den ordentligt, men så fin den blev! dock synd att den är mörkbrun för biggan har bara svart utrustning, men får väl hitta ett mörkbrunt träns då också ;) 
snutsnackat om häst!


kiss me, k-k-kiss me
infect me with your love, and fill me with your poison
take me, t-t-take me
wanna be your victim, ready for abduction
boy, you're an alien, your touch so far away
its supernatural, extraterrestrial

älskar den låten, går på repeat nu när jag ska sova haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0