Paranormal activity 2

Ja, igår vad ju jag och Marcus och såg Paranormal activity 2 på bio! Måste säga att jag gillar denna filmen en aning bättre än ettan för blev inte så jätterädd för den första, men tvåan så höll jag fan på att skita ner mig! Var såna surprises hela tiden och jag skrek som en stucken gris haha! Dock var filmen lite väl överdriven ibland och inte lika trovärdig som den första. Vill se ettan igen för kommer faktiskt inte ihåg så mycket av den, så vill se den igen och verkligen se vilken som är bäst. En sak som var riktigt dåligt är att på trailern på tvåan så fick man se massa scener som INTE var med i den riktiga filmen, så där satt man och väntade på scenerna man sett på trailern men som aldrig kom.. Skumt. Men rekommenderar att se denna på bio om man vill bli rädd och att hjärtat ska slå några extra slag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0