Segling hela dagen

Idag gick jag och Marcus upp klockan nio för att vi skulle köra hem till honom och sen ta vårt pick och pack plus Marcus päron och syster med kille, för att segla! Vi körde till Ringsjön, som är Skånes näst största sjö, haha jättecoolt.. Var riktigt mysigt men jag var rätt nervös när riktiga vindpustar kom och båten nästan la sig på sidan, dock är det ingen stor segelbåt men vill inte direkt ramla i vattnet!
Nu sitter jag hemma och här är kaos, mamma och pappa har köpt nya möbler idag, soffa, tv-bänk, soffbord, matta, lampor, ja you name it så dom håller på och röjer!
Ska dock snart göra jobbemackor och sen duscha, men fyfan jag pallar inte.. Och bara tanken på att man ska jobba imorgon gör mig så trött.. Fem dagar tills helg.. Nä, ska inte vara negativ, ska vara glad att jag har ett tillfälligt jobb iaf! 

Foto från google på Ringsjön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0