Lusten att ge upp allt.

Jag hatar att komma i svackor... Eller vem gör inte egentligen?
Man får väl vänja sig för man är ju tjej och har den dära underbara veckan varje månad då man mår upp och ner, som en jävla berg-och-dal-bana. Humöret går inte att kontrollera och lusten för att göra saker är borta. 
Jag har ingen lust att rida, orken kanske finns att plocka fram men lusten finns inte. Inte ens när solen skiner och vinden är ljummen... Då har jag typ lust att sluta rida, för orken finns inte att fortsätta om det går dåligt och då vill jag bara lägga av. Men som tur är går det ju över. Men det är så sjukt jobbigt när man inte kan kontrollera sig och bara le. 
 
Men inget slår den dära härliga känslan på hästryggen och känslan efter ett riktigt bra pass, känslan man får när man sitter där på hästen i full galopp eller känslan att bara lunka fram i skogen. Nej jag kommer nog inte sluta rida trots allt! I alla fall aldrig helt.
 
Men just nu har jag lust att ligga inne, även i fint väder och bara äta choklad! Så jag kommer inte rida nu när jag inte har lust för det blir aldrig bra. Som tur är äger jag ju faktiskt ingen egen häst och tror aldrig jag kommer göra det heller. Men man ska aldrig säga aldrig, vem vet, kanske står jag där men en egen häst någon gång. Vi får väl se om intresset håller i sig. 
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tror att alla känner igen sig! (ja, alla tjejer alltså haha)
Vilken snygg piké! Vart är den ifrån? :)

2012-08-22 @ 22:22:29
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Tror att alla känner igen sig! (ja, alla tjejer alltså haha)
Vilken snygg piké! Vart är den ifrån? :)

Svar: Tur att man inte är ensam!!Tack :) Köpt den på Ge-Kås faktiskt, ett riktigt fynd!
Malin Andreasson

2012-08-22 @ 22:22:29
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0