fan

ja, vad ska jag skriva..

kanske som ni vet så körde och skrev jag upp igår. uppskrivningen gick bra och jag blev godkänd, 61 av 65 men på körningen gick det sämre. orkar inte skriva varför jag blev kuggad osv, men jag är så jävla besviken på min körlärare och på min körskola. jag blev bland annat kuggad på en sak jag gjort under heeela min körning på körskolan men som min körlärare ALDRIG kommenterat men som kvinnan från vägverket kommenterade och min körlärare bara höll med. den jävla idioten.
jag var så ledsen igår att jag inte orkade svara på alla sms osv som frågade hur det gick.. men ni kanske kunde luska ut ändå pga att jag inte svarat än. 
kan säga att jag skulle ha lyssnat på alla som sa: nej gå inte på peter lindells körskola för de bara vill lura dig på massa pengar genom att göra så du får ta fler lektioner osv.. men jag trode inte på det eftersom min syster och bror gått där och varit nöjda. dock var ju detta för ganska många år sen men saker och ting har tydligen ändrats. 
jag ska köra lektion imorgon IGEN fast med en annan lärare. man har ju nog stor lust när man tappat förtroendet för redan en lärare, men får väl hoppas att han är bättre. skiter i vilket för jag SKA bara köra två lektioner vare sig körskolan vill eller inte (de vill ju alltid att man ska köra så mkt som möjligt) och sen köra upp igen! 

idag har jag spenderat precis heeela dagen i min säng med datan och massa filmer! spyr av att tänka på att jag ska upp imorgon igen vid 8 och sen köra in till körskolan med min helvetes jävla moppe som jag är sååå trött på. SPYR.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0