ja, vad ska man säga.

känner mig lite ledsen och besviken just nu.. i såna här lägen vill jag bara ha min älskling här och krypa ner under täcket och inte tänka på något eller någon annan än just honom!
att inte ha en person nära som man kan gå till och snacka med om precis allt är väldigt svårt och jobbigt. det är jobbigt att vara ledsen för sig själv, att inte kunna prata med någon.
det finns bara en person i hela världen jag kan prata med om precis allt, och det är marcus. jobbigt att han ska vara så långt bort..
har så jävla svårt att öppna mig och lita på folk. har blivit så jävla sårad en gång och det räcker för att jag inte ska våga öppna mig igen. visst att jag kan öppna mig till viss del men aldrig släppa folk förnära inpå.
vill hitta styrkan att våga öppna mig igen för nya människor. men vågar man chansa?



Kommentarer
Postat av: Ida

Mitt öra finns alltid till hands ;) Och min dörr är alltid öppen :)

2011-11-01 @ 19:48:46
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom
Postat av: sofia

men lilla hjärtat då. du kan alltid prata med mig, om du känner att det skulle vara något. vill att du ska veta det!!

2011-11-02 @ 16:56:17
URL: http://slkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0