finner ingen inspiration

nej jag finner fan ingen inspiration i något jag gör.. varje dag när jag öppnar ögonen vill jag bara ligga kvar i sängen hela dagen för att jag ständigt är så trött. orkar inte göra någonting. min kropp eller hjärna orkar inte och jag vet inte varför. mina ögon kliar och rinner, näsan kliar och rinner ibland och det kan ju vara tecken på allergi som jag sagt innan. läst lite mer om just att vara allergisk mot våren och där stod bland annat att man bli väldigt trött, irriterad, huvudvärk, och kan få koncentrationssvårigheter och det är precis vad som passar in på mig. 
känner att jag lätt blir irriterad för småsaker, tex som jag var i stallet idag och tänkte prova dressyrsadlen, så jag bytade stigläder, schabrak och allt och plockade fram alla grejer i stallgången. skulle sen gå och ta in biggan men hon vägrade gå in och bara sprang runder. när man är två är det mycket enklare att få tag i henne, men ensam, trött och irriterad som jag var så sket jag bara i det. plockade undan allting igen och körde hem och ville bara gråta. 
körskolan har det heller inte blivit någonting av för att jag känner att jag inte orkar köra gärnet när jag knappt orkar göra någonting annat.. och nu är min kropp bara fylld med massa ångest, ångest över att jag inte varit på körskolan som jag sagt att jag skulle. och ångest gör bara att jag mår sämre. mår jävligt dåligt över mitt öra också, och såklart glömde jag att ringa till vårdcentralen idag. VAFAN är det med mig? känns som jag inte kan ta itu med något längre..

längtar tillbaka till asien, då var allt så jävla bra. ingen ångest, för det mesta mådde man toppen och kunde bara slappna av. men jag VET att den tiden är över och att jag måste komma in i verkligheten men hur kommer man in i den med en kropp som inte orkar? JO man uppsöker läkare och får medicin för troligen min allergi! smart malin, men då gäller det att man ringer också.
ja, jag ska ringa imorgon..

längtar tillbaka till denna ön i thailand, koh lipe, en paradisö utan några bekymmer!
(bilden tagen av marcus och inte från internet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0