Men snälla stick?!

Man borde inte skriva i sin blogg när man är sur. Men man vill berätta för hela världen hur sur man är och varför fast man inte borde! Och varför är jag sur? Jo, det är en människa som jag äcklas så mycket av. Ja verkligen äcklas. Inte äcklas som att man tycker något är äckligt men, FATTA! Usch och fy och helvetes fan. Hoppas den människan hoppar ner från sina höga hästar och sätter sig på en ponny som är lika höga som dom vi vanliga människor rider på! Fattar ni eller?! Nej nu ska jag sluta hålla på. Men en sak till, jag vill verkligen INTE jobba imorgon, eller i övermorgon eller någongång. Och en till person är jävligt störig just nu. Jag vill bara sjunka under jorden. AND I WILL! Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0