Rädd för framtiden..

Usch, när jag tänker på framtiden vill jag bara försvinna. Ska börja jobba på måndag på min mammas jobb som jag jobbat på i nu två somrar men fan, jag har ingen lust eller ork. Hur ska jag kunna orka att jobba hela livet? Hur lätt är det att hitta ett jobb man tycker är roligt och slippa tänka ''nej, inte jobb nu igen..''. Det ända jag vill göra nu är att jobba ihop pengar och sen försvinna från Sverige i några månader och bara komma bort! Slippa tänka på framtiden och leva i nuet. 

Körkortet ska ju också tas.. Det får jag göra under tiden jag jobbar och hur kul kommer det bli? Nä usch.. Vill bara komma bort nu..

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch ja...blir också rädd när jag tänker på framtiden...:/ Men av en annan anledning. Jag gillar ju mitt jobb :)

2010-07-20 @ 07:30:25
URL: http://chilisnackan.blogg.se/babymom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0