Snööö!

Igår natt klockan 4 vaknade jag av att plogbilen körde förbi och jag undrade först vafan som hände, tittade då ut och såg att det var helt VITT!
Så nu är det mycket snö här i Skåne, halt är det också, ingen har väl missat den hemska olyckan utanför Åstorp på Tranarpsbron...?

Aja, jag har i alla fall ridit Baron nu i tre dagar och han är verkligen en fin häst, inte direkt svår riden, men det är mycket häst att rida och han går inte av sig själv. Men det blir nog bra, fick fram honom ganska fint idag och det kändes jättebra :) Skitkul! Sofie (min arbetsgivare) sa att han såg glad och mycket nöjd ut.

Såhär ser det ut just nu på jobbet, här ser man några av hagarna. Så jäkla fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0