Grattis till mig!

Igår fyllde jag hela 21 år och hade en super lyckad födelsedag! 

På förmiddagen följde jag med Tea och de i stallet till ridhuset med Biggan, hon var superduktig in och ut ur transporten och var jättefin att rida (förutom sparkarna haha). Efter det åkte jag hem och umgicks med familjen, åt uuunderbart god mat mamma lagat, sen lite tårta på det! På kvällen körde jag till bästaste Sandra och åt lite mer kaka och bara tog det lungt :)

Har även idag åkt med till ridhuset och Biggan var nästan ännu finare än igår, sparkade mycket mindre och jobbade så fint så! Mycket nöjd med henne :D Så jäkla kul att rida henne när hon är så duktig, och att rida i ridhus är ju bara sååå skönt.

Fick allt detta igår av mamma och pappa, undra om detta är lite av en pik?! Haha, de kanske vill ha mig ur huset ;)
Nej då, jag önskade faktiskt mig lite såna här saker, skitbra att ha när man väl flyttar, för det plockar ju till mycket pengar om man ska köpa allt själv! 

Fick även en biljett till Johan Glans av min syster som vi ska gå och se den 3 februari, wiiiihoo! :D

Smörgåsgrill
Elvisp
6 kristallglas
Grytor i 3 olika storlek
Massa burkar
Skärbrädor
Stekpanna
Grytunderlägg (3st)
3 kökshanddukar
2 saxar i olika storlek
6 olika uppläggningsbestick
Ballongvisp
Köttbestick
3 olika matlagningsredskap i trä
3 knivar i olika storlek från Fiskars
Äggskärare
Olika mått
Konservöppnare
Osthyvel
Skalare
Smörknivar (3st)
''Potatissticka''


Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Grattis i efterskott! Fin blogg du har (:

2013-01-26 @ 18:15:28
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0