<3

Bjuder på en liten bild på mig och Biggan för någon vecka sedan innan vi skulle rida ut!

Man är ju så SNYGG med hjälm ''mössa'' xD Dock är det sjukt skönt att ha för annars förfryser man ju fan öronen och kinderna av sig! Ser ut som jag har vita ridbyxor också men det har jag inte, de är beiga, nästan lika opraktiskt som vita har jag märkt, hehe..

Igår såg jag till och med ut såhär när jag red! Var så j*vla kallt så fick låna en ''rånarluva'' av pappa som han brukar ha när han cyklar. Mycket skönt faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Malin Bauer

Hej! Vet inte om din blogg är aktiv, men provar skriva här ändå :) Jag ägde Biggan mellan 2000-2003 och har funderat mycket på hur hon har det och var hon finns idag. Hade varit kul om du hade velat höra av dig! Hälsningar Malin :)

2015-03-24 @ 08:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0