Mot Skåne!

Gud vad två veckor går fort! Imorgon åker jag söderut, men först stannar jag en natt i Stockholm hos Marcus storebror då han ska följa med ner till Skåneland. 
Kommer bli skönt att komma hem men ändå inte, börjar faktiskt gilla Sundsvall mer och mer och skulle nästan vilja plugga här. Dock finns det nog inget här som jag vill plugga men ändå. Kommer bli kul att komma hem till mina älskade Biggan, eller kan nog börja kalla henne nu ''den rullande tunnan'' eller ''tjockisen'' haha, skämt åsido. Nej men hon kommer nog inte vara nådigt rund nu efter över 2 veckors vila... Suck säger jag, vilken tid det kommer ta att bränna bort den kaggen. Eller vi får väl se, ska göra upp ett träningsschema för oss som jag ska följa strikt, i ur och skur! Får väl se hur det går ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0