Fina häst och glad Malin

Här är hästen som jag ska börja rida och som jag var hos idag! Det är en halvblodstjej på 5 år, som är både inriden och inkörd, dock aldrig hoppad. Så det ska verkligen bli spännande att få rida henne, hon är bara grund riden så det kanske kan bli ett projekt haha.
Jag red henne inte idag utan ett annat halvblod som jag också får lova att rida, hästarna har inte varit igång på hela sommaren så vi ska börja med att longera den hästen jag ska rida (kommer inte ens ihåg vad hon heter, illa... haha) och sen ska jag få sitta upp på henne. Men hon verkar vara så jäkla go häst alltså, jättekelen och snäll, öronen framåt så jag tror hon är en positiv häst av sig :)

Hur fin får man vara alltså? Jag som ÄLSKAR gråa skimmlar, jag blev helt kär när jag såg henne :D Dock blir ju de flesta vitare med tiden, men vad gör det? Hon är en häst med glimten i ögat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0