Finaste Ester!

Idag har jag varit hos finaste Ester, hästen som jag så småningom ska börja rida. Hon är ju bara 5 år och har inte blivit riden sen i våras så vi har börjat med att longera henne och ska sätta sadel på henne snart, och sen ska jag upp!
Planen med henne är väl att hon inte bara ska stå, han som äger henne har inte tid och hon är till salu om någon skulle vilja köpa henne. Jag hade tänkt nästan så fort som möjligt sen när jag börjat rida henne ta hjälp av en tränare och träna henne regelbundet, sen om det blir att inrikta sig på hoppning eller dressyr vet jag inte än, det är vad Ester vill och tycker är roligt!

Visst är hon fiiin? Hon är så otroligt söt och har verkligen glimten i ögat

Hon är faktiskt ganska lik Biggan i kroppstypen, ganska grov ändå. Det är ju ingen tunn och nätt sporthäst precis! På denna bilden hade det nästan kunnat vara Biggan om man bara ändrat färgen på henne haha, rätt lik i huvudet också just från denna vinklen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0