Så osmidigt!

Var ute på en skön lite längre runda idag! Man får ju passa på när man kan rida ut när det är ljust och när det INTE regnar haha.

Satt och smsade och höll samtidigt min ena vante och råkade ju såklart tappa den... Jag bara: ''NEJ! Jag tappade min vante :(''. Precis som om Biggan bara skulle sagt: ''Det är lungt, jag ta den!'' Haha. Kan man inte träna hästar att plocka upp saker?
I alla fall så var jag ju tvungen att hoppa av och plocka upp min vante. Passade då på att ta ett kort på finaste Biggis :) Sen var det ju inte lika enkelt att komma upp på henne igen utan pall... Men jag klarade det :D Så osmidig har jag faktiskt inte blivit än, och Biggan är ju faktiskt bara 164 hög. 

Här är hon, det finaste som finns <3

Kommentarer
Postat av: molly - jmphoto ♥

Söt pålle! :)

2012-11-26 @ 17:44:26
URL: http://jmphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0