Ridbilder!

Åh, jag är så sjukt sugen på att ta massa nya ridbilder nu när det är så fint väder!

Rapsen börjar ju blomma nu och jag har en plan om att jag skulle vilja fotas med Biggan barbacka, på ett knallgult rapsfält, mig i en vit sommarklänning och utan hjälm (såklart) :D Har sett ganska många som gjort det med sina hästar och det blir ju sååå härliga bilder!

Vill även ha bilder på Biggan med sin vita dressytoutfit, vitt är ju alltid så snyggt! Har även den blåa och den beiga dressyroutfiten som jag inte har några ridbilder på ännu heller.

Det som är tråkigt bara är att typ ingen orkar åka med mig till stallet och fota, eller ingen är speciellt duktig på att fota som jag känner förutom min kille Marcus, men han kommer inte hem förrän om en månad.. Dock så har min brors flickvän en systemkamera som hon skulle kunna fota med, om hon nu vill! Vi får väl hoppas och se helt enkelt.

Bjuder på Biggans otroligt snygga rumpa! :D Tvättade och flätade svansen på henne för ett tag sen, flätan blev jävligt snygg faktiskt, och Biggans svans blev ju så fint lockig efter :) Hon vill ju också vara lite tjejig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0