Done!

Här är då resultatet av mitt rum.
Som sagt så var ju tak, fönsterlister, golv- och taklister, dörr och dörrkarm + smygar i furuträ, plus att jag hade bokhylla, tv-bänk och nattduksbord i furu. Nu målade jag allt vitt och ser ni hur ljust rummet blev?
Det jag har köpt nytt är det vita sideboardet som är i vit högglans + 4 svarta tyglådor, nytt nattduksbord som också är i vit högglans, svart rullgardin, rostfria ben till sängen och väggfäste till tvn.
Det som fattas är en taklampa, men det köper jag nästa gång vi ska till Ullared :)

Men jag blev i alla fall sjukt nöjd, det var värt allt slit :)

Dock är ena sidan av dörren inte målad än som ni ser i speglen på bilden, men den ska mamma måla :)

Dock så ska tvn sättas upp på väggen, pappar har inte haft tid än

Bjuder också en grillad Malin. Låg ute lite för länge i solen igår, typ 1,5 timme, och då blev man kräfta, haha jävla idiot man är!

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna - Livet som ryttare i storstan

snyggt!

2012-05-02 @ 12:56:41
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0