Bildbomb!

Igår hade jag äntligen Marcus med mig i stallet som kunde fota mig och Biggan lite! Hästrädd som han är gnällde han lite, men han tog ändå massa fina bilder på oss :)
Själva passet gick helt okej, hon var lite seg stundtals och jag fick inte riktigt loss henne i sidorna. Men hon blev ändå bra på bild lille tjockisen!

Du är det vackraste som finns <3














Vi hade på oss
Pike - Jacson
Ridhandskar - Jacson
Hjälm - Lami-Cell
Ridbyxor - Mountain Horse
Stövlar - Tretorn
Schabrak - Ge-Kås
Lindor - Lami-Cell
Träns - Olika delar från Hööks
Sadel - Morris and Nolan

Var tvungen att visa detta schabraket som jag bara älskar! Har fått många komplimanger för det också att det är så fint. Och det kommer från Ge-Kås och kostade 99 kr tror jag, helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: jossan

Riktigt fin häst! Ser verkligen trevlig ut :)

2012-06-27 @ 22:34:54
URL: http://minfux.blogg.se
Postat av: cassandra

Fin häst :)

Svar: Tack så mycket :)
Malin Andreasson

2012-07-08 @ 15:08:08
URL: http://ryyttarduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0