Redan här!

Mina stövlar har redan kommit och jag vill bara iväg och hämta dem nu på en gång!!! :D Dock får jag vänta lite då jag är hemma hos Marcus och han har inte slutat jobba än... Älskar när det är så sjukt snabb leverans, brukar vara det på DHL paket!
Kan dock inte provrida dem idag då det regnar och åskar här :( Sjukt jobbigt ju när man har nya stövlar haha... 
Sitter och bloggar på Marcus nya Samsung surfplatta, sjukt nice är den! Dock otroligt onödig egentligen men han ska ha den för att utveckla inom skola och jobba på så.
 
Ska ta bilder på stövlarna sen och lite saker jag köpt på Ge-Kås i måndags, bland annat en ursnygg vit Mountain Horse ridjacka som lika gärna kan användas till vardags så fin den är :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0