Hopptime!

Igår byggde jag och Tea en bana i padocken, eller ja Marcus hjälpte faktiskt också till :) 3 vanliga hinder och en oxer blev det, och banan blev på 8 hinder. 
Biggan tyckte i alla fall det var sjukt kul, dock så var banan bara på typ 60 cm. Men sen höjde vi till 80 och det gick bra så länge jag bara hade en bra galopp på henne och höll om och i henne! Något jag verkligen måste träna på är mina händer och hela min sits, i alla fall över hindret. Mina händer vill inte riktigt följa med i språnget. 
Men men, tur jag inte ska tävla något seriöst. Men det är ju ändå något jag vill ändra på! 

Blev inte så många bilder men några blev det!



Fina Tea och Fleetwood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0