Trött som en zombie..

Oj, här har jag inte skrivit på ett tag.. Jag började jobba i måndags och efter det rider jag eller är med Marcus så jag har helt enkelt inte hunnit. 
Nu är Marcus den dåren på väg till Berlin på cykel... Galen ide kan man tycka men ganska coolt ändå. Man är ju lite orolig för han cyklar ensam men tror han klarar sig bra! 
 
Nu i helgen har jag varit en sväng inne på Helsingborgsfestivalen med min bror och hans tjej, trevligt. Dagen efter var vi på Väla och shoppade lite, jag hittade ett par svarta jeans och toning till håret :) Sen såg vi på film och mös. 
 
Just ni sitter jag svintrött i soffan och tittar på Trop Model. Senare ska jag till stallet och rida en sväng, mys!

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej har mamma öppnat ett växthus inomhus?? :P Och ny matta ser jag...alltid ngt nytt haha

2012-07-30 @ 17:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0