Stor bildbomb!

Idag följde min brors tjej Isabelle med mig till stallet för hon ville rida lite :) Med sig tog hon så klart kameran och fotade lite, äntligen liksom! Haha.
Biggan gick jättefint idag, verkligen! (Förutom att hon blev lite spänd ibland pga blåsten och att det var spöken längs ena långsidan). Tycker hon blir mjukare och mjukare för varje gång jag rider henne och det är så jävla kul. Hon bär sig på ett helt annat sätt än innan, och galoppfattningarna är nu helt utan sparkar (ibland blir hon bara lite övertaggad). Hon är jättemjuk och fin i munnen, lyssnar bra på sits och skänklar och jag kan rida igenom henne och få dedär härliga trycket i henne.
Ja jag bara älskar denna hästen och ägaren var med idag en stund och tittade och hon var väldigt nöjd och tyckte Biggan blivit jättefin i både kropp och ridning! Kul att höra :D 

En stoooor bildbomb kommer här! Titta och njut av denna undebart fina häst <3



Älskar denna snygga pikén som jag köpte på Ullared för ett tag sen, inte ens på hästavdelningen! Riktigt kap
 
Blev faktiskt väldigt nöjd över vår outfit idag och tyckte den var väldigt snygg! Tycker Biggan passar så bra i brunt och guld/koppar!

Piké - Ullared
Hjälm - Lamicell
Ridbyxor - CRW
Stövlar - Tretorn Falsterbo
Handskar - Ullared
Sadel - Morris and Nolan
Schabrak - Gold Medal
Lindor - Showmaster
Träns - Hopplock från Hööks
Pannband - Köpt på Falsterbo

Kommentarer
Postat av: emelie

är din häst också en kicker? Min har det nästan tagit 1 år att vänja av med sparkarna i galoppen men nu kommer det bara nån gång ibland.

Svar: Kan inte säga att hon är det längre men hon var det innan och det har också tagit mig nästan ett år att vänja av sparkarna, dock var det bara i fattningarna och ibland under galoppen. Nu sparkar hon bara också någon gång ibland, om hon blir för taggad ute och vill iväg eller när hon inte är på humör, men innan var det alltid! :)
Malin Andreasson

2012-07-23 @ 16:41:56
URL: http://komkoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0