yay!

jahapp, då är jag nu medlem i kullabygdens ryttarförening och har ridhuskort till juni tror jag det var! känns skönt att kunna åka iväg till ridhus några gånger i veckan och rida ordentligt!

idag var jag med tea i stallet som har två ponnys (c- och d-ponny) och jag fick rida hennes c-ponny lady. men fyfan vilken svårriden häst, och det sa tea också! dock tyckte hon att det såg bra ut, men det kändes bajs. för det första är jag alldeles för lång för den ponnyn, sadeln är förliten och ja, det är svårt att få balans på grund av min längd! men jag hoppade henne lite också vilket var skitkul, hon var jätterolig att hoppa men skitjobbig i dressyren!

imorgon blir det att åka iväg med biggan och teas ena ponny och rida lite i ridhuset igen. hon ska även få provrida biggan, får se hur det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0