sisters in high heels!

just nu sitter jag hos min bror och har precis gjort amerikanska pannkakor :) dock orkade jag bara två.. resten får min bror äta sen när han tränat klart!
varför jag sitter här är för att ikväll ska jag, min syster, min bror & hans tjej ut för att fira att jag blivit 20! kommer bli ganska galet känner jag på mig, jag och min syster kommer nog slira rejält ;) dock är ju värdet helt sjukt?! snöar/regnar i sidleds och blåser som in i helvete.. roligt liksom? kommer dock ha paraply med mig, men det kommer väl plåsa sönder haha, men värt ett försök för att rädda frillan ;)

nej nu hade jag tänkt locka mitt löshår som jag ska ha ikväll, bättre att ha gjort det så man inte behöver stressa sen :) bilder kommer imorgon, har kameran med mig hela kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0