4 år av kärlek

igår den 5 januari hade jag och min älskling marcus varit tillsammans i hela 4 år! det firade vi med oxfile hemma hos honom, myste i hans jacuzzi och avslutade sen med en bra film! 

marcus lekte paparazzi hela kvällen så han var jättejobbig och tog massa kort på mig haha, han lekte med min brors & hans tjejs systemkamera och tyckte det var skitkul, värska barnet!







snyggt..


värmen var knas i marcus hus så jag fick burra in mig i tjocka filtar för att inte frysa haha


sen firade vi också min födelsedag lite så jag fick min present av marcus och det var en ny liten digitalkamera som jag kan ha när jag tex är ute och festar :) skitfin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0