why so much hate?

som sagt så var jag ute i lördes med sandra och elin! hade kul, dock så var det så sjukt mycket otrevligt folk ute så det var helt sjukt. en efter en otrevligare än den andre, vafan är detta? folk som vill mucka, folk som puttar och folk som är otrevliga i övrigt. plus att det var -15 jävla grader ute också, så fruktansvärt kallt! barfota i pumps var jag också, dock frös jag inte om fötterna utan mest om kroppen. var ganska skönt att krypa ner i sängen sen ;)

idag har jag varit på arbetsintervju hos splendor plant i svanshall, ligger vid jonstorp. var på en första intervju på arbetsförmedlingen där det företaget var, och då kallade de mig till en andra intervju. tror det gick rätt bra, så nu får vi hålla tummarna på jobb :D blir jobb fram till midsommar i så fall, gotte!


Kommentarer
Postat av: Jessica Eriksson

Hej. :)



Vilken fin blogg du har. :) Kicka in på min blogg som handlar om massa kul och kommentera så skulle jag bli super glad.! :D



Kram Jessica

2012-02-07 @ 21:23:23
URL: http://braveheart.blogg.se/
Postat av: Petronella

usch vad kallt, är det de kallaste ni har haft nu i vinter ? :)

2012-02-08 @ 18:29:29
URL: http://upplandsryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0