Det är något speciellt med fux ston..

Idag körde jag och Sandra till ridhuset med Biggan! Gick mycket bättre att lasta henne idag, kanske för att det är ljust nu? Ja jag vet inte.. Knäppa häst x) 
Dock så gick det inte precis så bra som jag ville att rida, har börjat rida med kortare tyglar med mer kontakt i munnen, i en rundare form som sandra tycker jag ska göra, men det vill inte Biggan haha, hon protesterar för hon tycker det blir för jobbigt. Var SÅÅ nära att flyga av idag haha, hon bockade som ett tjur, riktig rodeo! Dock så var galoppfattningarna bättre men hon dampa totalt i höger varv när jag galopperade, hon tyckte det blev för jobbigt x)

Men att det inte gick så bra är inget att sura över, det måste gå dåligt för att kunna bli bra. Alltså, du måste nå botten innan du kan nå toppen! Det är mitt måtto.

Men snygga var vi i alla fall :D


Träns - Hööks
Sadel - Stubben Avalon
Schabrak - Lami-Cell
Lindor - Lami-Cell
Stövlar - Tretorn
Ridbyxor - Jackie
Väst - Hööks
Hjälm - Lami-cell

Tyvärr blev det inga bra ridbilder inne i ridhuset med min kamera, alla ser ut typ såhär..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0