Sadeljakt!

Är på sadeljakt till Biggan. Hon har just nu en hoppsadel från Morris and Nolan som är sliten, sömmar som gått upp och som ska slängas, och en Stubben Avalon dressyrsadel som inte passar mig.
Skulle gärna vilja ha både en dressyrsadel och en hopp men känns som en hoppsadel är viktigare då jag inte vill rida runder bara i en dressyrsadel, då jag vill rida ut mycket, rejsa och faktiskt hoppa. Ska nog börja hoppträna igen vilken ska bli kul men tror det kommer bli tufft och med mycket tårar... Haha.
 
Ska faktiskt åka och titta på en Prestige Versailles här i Sundsvall imorgon. Tittade på hastnet och hittade den för ett bra pris just här i Sundsvall så den chansen vill jag inte missa så ska ut och titta på den imorgon. Bommen är omvärmningsbar så sadeln passar de flesta hästar och den ser ut att kunna passa Biggan, om inte så säljer jag den igen. Galet va? ;) Den är från 2010!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0