Jag lever!

Jag lever faktiskt för er som undrar. Ni kanske har förstått varför jag inte bloggat på ett tag? Om inte så har jag helt enkelt inte haft lust.
Men ridsuget har kommit tillbaka som jag sa att det skulle :) Skönt! För nu finns det ju massa stubbåkrar att rida på så det är ju skitkul. Dock är jag uppe i Sundsvall så Biggan kommer få stå i ca 2 veckor, hon kommer ju bli gaaanska rund och go tills jag kommer tillbaka, det var hon ju redan innan när hon stod i en vecka x) Haha...
Det får bli massa hård ridning och bränna bort gräskulan så gott det går, vill verkligen få henne slimmad men det är så jäkla svårt! Får väl börja träna lite hoppning igen kanske. 
 
Lite om Sundsvall, som ni kanske vet så pluggar min kille här uppe och kommer göra det i ett år till. Vi körde upp här för att han skulle flytta till ett annat ställe, en egen liten studentlägenhet som är jättemysig (tack vare mig haha). Innan har han ju bott i en studentkorridor med delat kök och dusch, blä. Så det är ju skönt att han fått sitt eget med ett litet kök och badrum :) Till och med jag skulle kunna bo såhär och det säger inte lite haha!
 
Innan jag och Marcus körde hela vägen upp till Sundsvall så åkte vi inom Ge-Kås i Ullared för att shoppa lite. Där hittade jag lite saker som vanligt, bland annat ett mörkblått/nästan svart schabrak med marinblå och guld/beige passpoal och ett vitt schabrak med marinblå och silver passpoal med en logga i ena hörnet, mycket fina. Hittade även en ridtröja, en piké, en jacka och lite smått och gott :) Man blir ju alltid mer ridsugen när man har nya saker att prova, eller hur?!
Efter Ge-Kås åkte vi till min mormor och morfar som bor i Varberg och sov där tills nästa dag då vi körde hela vägen upp till Sundsvall. Supermysigt :)

Bjuder på en fin bild på Biggan där jag tycker hon påminner om en ponny haha, så söt :) Här var hon också ganska fin i kroppen! Finaste hästen <3

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tack så hemskt mycket, jag gillar dem oerhört mycket :)

Vad läckert med gula ridbyxor! :D

Svar: Ja visst är det :) Bär inga skrikiga färger till vardags nästan så i stallet är ju ett perfekt tillfälle att lysa lite :D
Malin Andreasson

2012-08-24 @ 21:47:26
URL: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0