ut ut ut

imorgon blir det utgång för min del så jag funderade ut en outfit i huvet och provade den och den blev ju rätt bra. orkar inte vara för uppklädd liksom så denna outfiten blir bra.
dock var jag ju skitskabbig i håret och huet så jag täckte över det för känsliga tittare.. man är ju även äckligt vit nu också men jag orkar inte bry mig, visst att man känner sig snyggare och fräschare när man är lite brun men lägger mig inte i ett solarium i alla fall. nej brun får jag bli av solen i så fall, när man nu kan sola igen.. buhu 

ska bli så jävla kul att komma ut, nu har man ju bara varit hemma ganska mycket och på körskolan.. så det ska bli skönt!


linne - carlings
byxor - zara
skor - trampolin
väska - polen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0