lite såhär på kvällskvisten

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen, bara jag
Vem fick du senaste sms av? Marcus
Vem tänker du på nu? Marcus i så fall
Vem pratade du senast i telefon med? Marcus
Vems hus var du senast i? I Beas lägenhet
Vem önskar du var med dig nu? Marcus
Vem är din favoritsläkting? Min mormor & morfar
VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Vart? Vart? oj, vet inte, H&M kanske?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Linnet är köpt på H&M för ganska längesen
Var åkte du senast bil? Till City Gross i Höganäs
VAD
Vad åt du senast? Godis
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig
Vad är den närmaste saken som är blå? *Letar i mitt rum och ser ingenting blått*
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Har ingen speciell faktiskt
Vilken film såg du senast? The notebook
Vad hör du just nu? Musik i mina öron
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Nej, tapetserat
Dansat framför en spegel? Ja
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Njae, eller jo en gång
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja, OM jag gör!
VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen, bara jag
Vem fick du senaste sms av? Marcus
Vem tänker du på nu? Marcus i så fall
Vem pratade du senast i telefon med? Marcus
Vems hus var du senast i? I Beas lägenhet
Vem önskar du var med dig nu? Marcus
Vem är din favoritsläkting? Min mormor & morfar

VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Vart? Vart? oj, vet inte, H&M kanske?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Linnet är köpt på H&M för ganska längesen
Var åkte du senast bil? Till City Gross i Höganäs

VAD
Vad åt du senast? Godis
Vad drack du senast? Vatten
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig
Vad är den närmaste saken som är blå? *Letar i mitt rum och ser ingenting blått*
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Har ingen speciell faktiskt
Vilken film såg du senast? The notebook
Vad hör du just nu? Musik i mina öron

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Nej, tapetserat
Dansat framför en spegel? Ja
Fått hicka? Ja
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Kompis? Nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Njae, eller jo en gång
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja
Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja, OM jag gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0